سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای سفر به کانادا ویزای استارت اپی بگیرید

استارت اپ در این دهه به یکی از مهم ترین مفاهیم کسب و کار های نوپا در جهان تبدیل شده است. ما اکنون در فضای به سر می بریم که استارت اپ ها با رقم هایی نجومی معامله می شوند و به دیگران واگذار می شوند حتی گاهی اوقات بخش کوچکی از سهام شرکت با مبلغ هنگفتی معاوضه می شود.ما اکنون در فضایی از کسب و کار دهکده جهانی به سر می بریم که رقم های سر سام آوری برای خرید و فروش استارت آپ هایی که بعضا با چند میلیون دلار راه اندازی شده اند، پرداخت می شود و برای نخستین بار در طول تاریخ، شاهد ارزش افزوده های چند هزار درصدی برای یک بیزینس، تنها چند سال پس از راه اندازی هستیم.

Ù?تÛ?جÙ? تصÙ?Û?رÛ? براÛ? کاÙ?ادا

ویزای استارتاپ کانادا چه شرایطی دارد؟

برخلاف سایر انواع ویزا، صدور ویزای استارتاپ کانادا حالت مشروط یا موقتی ندارد. در واقع، مشمولان این طرح نیازی به رسیدن به دستاورد خاصی در کسب‌وکار برای به دست آوردن اقامت دائمی کانادا ندارند. بنابراین اشخاصی که صرفا می‌خواهند کسب‌وکاری در مقیاس جهانی راه‌اندازی کنند بهتر است نیم‌نگاهی به این طرح جدید صدور ویزای کانادا داشته باشند. مزایای زیادی در راه‌اندازی استارتاپ در کانادا وجود دارد. در زیر به تعدادی از این موارد اشاره شده است:


    رشد اقتصادی قوی: کانادا یکی از ثروتمندترین و سالم‌ترین کشورهای جهان از نقطه‌نظر فعالیت‌های اقتصادی است.

    هزینه‌ها و مالیات اندک: هزینه راه‌اندازی استارتاپ و کسب‌وکارهای جدید با حمایت‌های فراوانی که از آن به عمل می‌آید باعث می‌شود تا فضای کار اقتصادی در این کشور پر رونق و بی‌دردسر باشد. ضمن اینکه از نظر پرداخت مالیات هم محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های آزاردهنده وجود ندارد.

    نوین بودن تحقیقات: کانادا یکی از کشورهای پرچم‌دار در حوزه تحقیق و توسعه کاربردی در حیطه‌های علمی و پژوهشی مختلف است و از این نظر هم امکانات رسیدن به فناوری‌های و پژوهش‌های تازه در آن بسیار زیاد است.

    کیفیت بالای زندگی:‌ کیفیت زندگی در این کشور با هوایی خوب، فرهنگی بالا، رفاه شهروندان و… بسیار زیاد است.

چگونه باید برای دریافت ویزای استاتاپ کانادا اقدام کرد؟

قبل از شروع کار باید برای پیاده‌سازی ایده خود با سرمایه‌گذاران در کانادا توافق کنید. باید به دنبال سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سرمایه‌گذاران فرشته باشید. مورد اول به نوعی از سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که از طریق کمک مالی شرکت‌های عموما بزرگ به استارتاپ‌ها، کسب‌وکاری جدید شکل می‌گیرد و مورد دوم یعنی سرمایه‌گذاران فرشته کسانی هستند که دوست دارند به استارتاپ‌ها کمک کرده و آنها را تامین مالی کنند. البته سرمایه‌گذاران فرشته تنها به تامین مالی اکتفا نمی‌کنند و معمولا در مدیریت و برنامه‌ریزی نیز دخالت‌هایی دارند.

دولت کانادا برای صدور ویزای استارتاپ کانادا اقدام به همکاری با انکوباتورها و مراکز ملی حمایت از سرمایه‌گذاری روی استارتا‌پ‌ها کرده است و در نتیجه راه برای مذاکره با شرکت‌های متعدد بسیار باز شده است. برای دریافت ویزا باید با این شرکت‌ها وارد مذاکره شده و بعد از ارائه تعهدات لازم برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام کرد.


مدارک لازم برای واجدین شرایط راه‌اندازی استارتاپ چیست؟

کسانی که برای شروع راه‌اندازی استارتاپ پذیرفته می‌شود باید از نظر سلامت و مسائل امنیتی مورد بررسی قرار بگیرند و بعد از اینکه وضعیت سلامت و مسائل امنیتی درباره آنها حل شد، مدارک تحصیلی، مدرکی دال بر تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی و مقدار سرمایه کافی برای شروع طرح را به دولت کانادا ارائه کنند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه باید به وبسایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کنید: cic.gc.ca/startup. در این وبسایت تمام اطلاعات دقیق و فرم‌های لازم برای شروع کار قرار دارد.

در صورتی که به سفر یا مهاجرت به این کشور تمایل داشته باشید، پیمنت‌24 با استفاده از خدمات پرداخت با ویزا کارت می‌تواند کلیه پرداخت‌ها یا رزرو آنلاین هتل‌ها و پرداخت هزینه‌های گرفتن وقت سفارت را به آسانی انجام دهد. رزرو آنلاین پرواز و ارسال و دریافت پول از خارج از کشور از دیگر خدماتی است که برای مهاجران و مسافران عزیز فراهم شده است.